fredag, december 31, 2010

NYÅRSAFTON

Jag fick ett par efterlängtade timmar för mig själv idag. När man får ett par timmar för sig själv ska man så klart ägna den dyrbara tiden åt något du älskar. Jag älskar att shoppa. Därför tog mig bilen till Stoneridge Mall, där du ganska enkelt kan spendera en hel dag.
Jag ägnade över en timme bara inne på Victoria´s Secret, jag har för att vara ärlig aldrig ägt så mycket fina underkläder som jag gör nu. Även min man är väldigt förtjust över denna butik!

Till nyårsmiddag grillade vi oxfile vilket smakade gudomligt enligt alla förutom Fabian, som mest skrek efter tuggummi av någon anledning. Förutom denna fadäs med tuggummi-skrik så förlöpte kvällen lugnt med en välsmakande flaska Taittinger som jag enligt min man nästan lyckades få i mig alldeles själv. Själv tror jag att han överdriver lite, han var till ganska god hjälp själv, tror jag.



Kanske en lite omanlig grill men det blev väldigt gott!


Vi lyckades med nöd och näppe hålla oss vakna alla fyra till tolv slaget för att fira in det nya och spännande året 2011 som vi har framför oss i USA.



HAPPY NEW YEAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar