söndag, maj 11, 2014

Mothers Day

Inte helt fel att vakna upp till fint firande på Mothers Day som firas här idag! Mors dag i Sverige firas först om några veckor om jag inte tar fel...?
Men då vi följer den amerikanska kalendern i mycket så firar vi alltså idag.



Filippa hade gjort en fin presentpåse till mig!


Både Filippa och Fabian hade målat fina tavlor!


Sedan hade min man och några andra svenska killar överraskat oss fruar med att boka gemensam brunch för alla familjer på Hotel Mulia. Det är alltid lika gott och barnen har så roligt tillsammans!



Ja, det blev champagne idag med :)



Jenny, Carmela, Linda, jag och Linda och alla våra barn 
Happy Mothers Day!



Filppa och Hanna hade dessutom gjort detta fina kollage till Linda och mig som de läste upp, 
så himla söta våra små tjejer!




Dessutom var det kakdekoration som aktivitet på hotellet,
Filippa gjorde denna till mig!



Vi satt i vanlig ordning på brunchen tills det att de stängde men vi kände oss inte riktigt klara så istället gick vi en trappa upp och fortsatte lite till i baren...
När vi väl kom hem strax innan klockan 19 tog det inte lång tid innan vi alla låg tills sängs... :)
Jag kunde inte ha haft en bättre mors dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar