onsdag, maj 21, 2014

Mayestic

På onsdagen efter träning åkte Simona och jag till Mayestic och handlade lite tyg... det blev i slutändan ganska mycket tyg... Mayestic är ett helt kvarter med enorma tygaffärer där allt finns, det som inte finns där finns inte!
Simona som är urduktig på att sy ska sy upp två klänningar till mig, så snällt.



När man springer på lite Doclce&Gabbana tyg måste man ju bara slå till... 



Jag köpte även silke i Dolce&Gabbana, Roberto Cavalli och Dior
 som jag ska ha som scarfs tänkte jag.


I en butik som är lika rolig varje gång att gå in i är som en labyrint av hyllor proppade med band, kantband, knappar, snören mm mm. ALLT du kan tänka dig finns där. Jag köpte på mig ett par rullar sidenband för inga pengar alls!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar