lördag, maj 03, 2014

70´s disco party!

Idag var det dags för grannen Kristina's 40-års fest och det var 70´s disco party som tema.
Frasse och jag sydde upp kläder och med peruker och lite attiraljer var vi redo!



Jag och Frasse in 70´s disco mood!


Peruk och lite annat smått och gott är det enda som behövs för att komma i form!


'

Födelsedagsbarnet Kristina och jag hade sytt upp likadana bodysuits hos olika skräddare... 
festligt värre att vi hade visat exakt samma bild :) Tyder på god smak!


Linda, Jenny och Frasse


Frasse och jag i farten!


Linda S och Linda K


Frasse och Björn


Jenny, jag och Frasse - Hot Stuff!


Linda och jag


Kristina, jag, Michelle och Claudia


Frasse, Julian och Hans-Josef!


Bästa gänget, Kent, Anders, Johan, Carmela, Linda, Björn och jag.
Jag var ibland tvungen att ta av mig peruken för att svalka mig lite...



The boys... Frasse and Derik


The girls... me and Annie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar