lördag, maj 10, 2014

BWA Fashion show 2014

Idag var det dags för årets stora fest, BWA Fashion show 2014 på Shangri-La hotel.
Temat för detta år var "London Jakarta Express" och det är en enorm produktion som arrangeras och förberedelserna startade redan förra året. De medverkande på scen är "vanliga" expats fruar (en del män också) som har lagt ner sin själ i denna uppvisning de senaste månaderna och de är så proffsiga! Så fantastiskt roligt att se!
Jag vaknade dagen till ära dock med en dålig mage och kände mig inte alls i form för kvällen ett tag men med lite tabletter och god vilja så ordnade det upp sig...
Jag hade dessutom bokat tid för både håruppsättning och smink så det var skönt att slippa göra det själv!
Vi hade lite drinks här hemma med Linda, Karl-Johan, Puput och Wiwik innan vi åkte.



Linda, Wiwik och jag redo för fest!



Vi har det bra vi här bak i bilen... !



En Selfie, Wiwik, jag och Linda!


Festen kan börja!


Obligatoriska kort på röda mattan!



De hade även kört in en bajaj utanför ballroom som var rolig att fotografers i





samt framför "Big Ben".




Väl till bords så serverades i år hela middagen innan själva showen började vilket kändes lite segt tyvärr och dessutom var maten inte alls så god som förra året men men kunde vara värre...


Jag och min man


Linda och Karl-Johan


Claudia och Hans-Josef


Puput och Wiwik


Pierre och Eva



Showen var så bra, även i år!




Wiwik, Monica och jag


Så skönt att kliva ur klackarna och klänningen när vi kom hem...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar