söndag, februari 27, 2011

SVERIGE BESÖK

Till allas vår förtjusning fick vi nyheten, under söndagmorgonens obligatoriska skype samtal, att barnens mormor och morfar har bokat flygbiljetter för att komma över och hälsa på oss under tre veckor!
Barnen blev helt till sig och har sedan dess inte pratat om annat.

Jag vet inte om min mamma kände att det var väldigt konstigt att inte vara på plats och hjälpa till när något av hennes barn flyttar, som hon annars alltid är, eller om saknaden efter barnbarnen blev för stor.
Kanske både och helt enkelt?

Om två veckor ska allt dock vara i ordning och gästrummet färdigställt, kommer inte på fråga om något annat.
Däremot kommer jag gärna att ta emot lite tips och ideér vad gäller inredningen, så lite sparar jag tills dess att de kommer.

Vi ser verkligen fram emot vårat första Sverige besök och vi har redan börjat planera för fullt, trots min mors avrådan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar