söndag, februari 20, 2011

NY STIL

Det är inte allt man gillar när man köper ett nytt hus, vissa saker kommer tyvärr med på köpet.




Jag har väldigt svårt för ljuskronor och takfläktar som de ovan. Takfläktar ryser jag, av obehag, av. De känns väldigt 80-tal. De är dock fortfarande väldigt förtjusta i takfläktar här i USA. Men jag antar att vi kommer tycka att de är ganska sköna att ha när det blir väldigt varmt här.




Valv har jag också väldigt svårt för. Det känns också väldigt 80-tal. Amerikanerna är även väldigt förtjusta i valv. Vissa saker kommer som sagt med på köpet men det är bara att gilla det nya utgångsläget.

Det är inte bara ett nytt spännande liv vi har här i Kalifornien utan även en ny stil vad gäller inredning. Men jag ska nog få ordning på det med så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar