onsdag, februari 27, 2013

MAJESTIC

Idag åkte jag och Simona till Majestic för att kolla in tyger.
Majestic är ett stort område fyllt med mängder av tygbutiker, den ena större än den andra. Det var första besöket för mig där och jag var alldeles vimmelkantig efteråt, jag har aldrig sett så mycket olika tyger samtidigt förut. Det var helt fantastiskt roligt!
Synd bara att min symaskin står nerpackad i ett förråd hemma i Sverige...

Nåja, det är inte alls dyrt att lämna in tyget till en skräddare och få plagg uppsydda så det är nu tanken.
Det bästa är att även lämna en modell på tex en klänning som man gillar så syr de upp efter den.

Det kommer definitivt blir fler besök till denna enorma tygmarknad!



Ett litet axplock av tyger från en av alla tygaffärer i Majestic.



En affär sålde band av alla de slag, det var helt galet vad band det fanns!



Några av dagens tyginköp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar