måndag, februari 27, 2012

FLYGRESA HEM

Det är helt klart ett väldigt stort projekt med en flytt, även om vi får hjälp med all packning.

Det som nästan stör mig mest är att det blir så himla stökigt och smutsigt.
Jag som gillar att ha ordning och reda, där var sak har sin plats, mår riktigt dåligt av att leva i ett flyttkaos även om det så bara är för ett par dagar.
Jag kan väl erkänna att jag kanske är lite av ett "problem" att ha i huset dessa dagar. Min man tycker i alla fall det även om han inte säger det rakt ut.

För att bli av med det största problemet så såg han till att boka in mig och barnen på ett flyg till Sverige dagen innan flyttgubbarna kom och började packa ner huset.
Jag var inte alls ledsen för det. Även om jag gnagdes av lite dåligt samvete över att lämna Frasse med det sista arbetet.

En strålande klar måndag eftermiddag lyfte planet med mig o barnen som skulle ta oss till Sverige.
Med ett glittrande San Francisco med vy över hela inloppet och Golden Gate Bridge nedanför oss kunde vi inte fått ett vackrare avsked.

Hej då San Francisco och på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar