lördag, februari 11, 2012

BRÖLLOPSDAG

Barnens bästa attraktion var Splash Mountain, lite som Flumride på Liseberg, men med brantare backar...
Jag var inte överförtjust i idén att åka och försökte in i det längsta hävda att Fabian var för liten även om han hade längden inne.

På självaste bröllopsdagen blev jag medtvingad på denna åkattraktion. Längst fram fick jag dessutom sitta eftersom ingen annan ville.
Efter väl avklarad tur kom jag ut genomblöt, fattades bara det. Fyraåringen tyckte det var den coolaste attraktionen han hade åkt. Så olika det kan vara.



Ett av stupen på Splash Mountain.



Fabian och jag på väg upp ur ubåten som tog oss runt under 
vattnet där vi träffade Nemo och hans kompisar.


Fabian fick köra bil, till hans stora lycka.


Fabian träffade på en Star Wars gubbe. 


Filippa och jag kör ett rymdskepp i Buzz Lightyear världen 
och skjuter med laser, barnsligt roligt!


I New Orleans området inne på Disneyland bjöds på härliga uppträdanden!



Vår fyraåriga bröllopsdag slutade mycket bättre än den började. Med en fantastisk middag på en restaurang med läckerheter från Medelhavet och ett spektakulärt fyrverkeri kunde vi inte vara annat än väldigt nöjda.


Med utsikt från vår balkong på 14:e våningen hade vi första parkett under fyrverkeriet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar