lördag, november 23, 2013

White Party!

Måndag till fredag passerar som vanligt i full fart. Veckan har i vanlig ordning varit fylld med aktiviteter för barnen, träning, en shoppingtur till Lippo Mall med Linda, luciaövning, brödbakning mm mm.
Jag har Felix har även gått med i en playgroup med några tyska mammor och deras småttingar, kul!
Nu i onsdags var vi hemma hos Franziska och Felix tyckte det var så kul med lite andra barn i hans egen storlek. Det märks att han börjar bli stor och kräver mer, i januari ska jag kolla upp dagis åt honom ett par dagar i veckan.

Lördag morgon var det dags för baseball match igen för Fabian och de vann även denna match, kul!

På lördag kväll var det dags för födelsedagsparty hemma hos Fredric och Simona. Simona fyllde år i torsdags och hade bjudit in många vänner, de flesta (om inte alla) från Ericsson. Simona har dessutom varit hemma i Sverige under ett par månader så det var extra kul att träffa henne igen!
Temat var White Party så alla (?) var vitklädda, festligt värre! Det var en väldigt rolig kväll som i vanlig ordning slutade med att några av grabbarna hoppade i poolen...



Fredric och Frasse


Jag och Simona


Jag, iranska Sayeh och tyska Claudia


Jag, Puput och Keith (den enda som missade dress koden?)


Wiwik och jag.


Min darling och jag.


The white ladies!


The white boys!



Lite senare på kvällen... i poolen....
Janne, Frasse och Fredric


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar