torsdag, november 14, 2013

Mangga Dua


Jag har känt mig hängig hela veckan och har därför inte kunnat träna, först var det en sprängande huvudvärk i måndags och sedan ont i nacken som kulminerade idag med en fruktansvärd nackspärr eller vad det nu är. Suck!

Nåja, bara att bita ihop. Igår onsdag var Linda S och jag iväg på ett open house hemma hos danske Gitte, hon och några andra damer sålde sina alster. Jag köpte några fina snöstjärnor som jag har tänkt hänga i fönstren till jul. På onsdag eftermiddag samlades några svenska barn för att börja öva inför ett luciafirande vi har tänkt ha den 13 december. 



Några svenska barn övar julsånger inför lucia!


Idag torsdag hade Linda och jag planerat att åka till Mangga Dua för att shoppa loss lite. Men med nackont som skar som knivar kunde jag inte tänkta på något annat så shoppingen fick Linda stå för idag. Stackars Linda, jag kan inte ha varit mycket till sällskap... får helt enkelt bli ett besök till snart!



Linda i full fart med att handla juldekorationer!


Jag klarade med nöd och näppe med Fabians baseball träning sent på eftermiddagen innan jag äntligen kunde lägga mig i sängen med värmekudde och diverse smärtstillande tabletter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar