måndag, oktober 15, 2012

PASS & VISUM

I fredags fick jag det provisoriska passet till Felix på den svenska ambassaden och idag måndag blev visumet till Indonesien klart.
Detta innebär att vi är resklara, äntligen!

Lite drygt fyra veckor har jag fått tillbringa ensam med Felix i Singapore och bara fått mysa med honom. Nja, det stämmer väl inte helt i och för sig eftersom Frasse, Filippa och Fabian har varit över här inte mindre än tre gånger, men ändå.
Jag har fått egentid med Felix och det har faktiskt varit riktigt skönt, inte för att jag inte längtar efter resten av familjen men väl hemma kommer jag ha tre till som pockar på min uppmärksamhet så jag har verkligen njutit av den här tiden tillsammans med Felix.

Nu kommer snart ordningen vara återställd hemma, något som inte minst min man kommer vara väldigt glad för.



Visumet klart i passet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar