fredag, oktober 19, 2012

AFTER WORK

Igår torsdag var Lussan och barnen över och lekte på eftermiddagen, så kul att få ses igen!
Lussan har varit supersnäll under min frånvaro och har flera gånger varit över med sina barn till oss fast jag inte har varit här och Fabian har varit över till dom och lekt.
Det är så skönt att ha bra människor runt omkring sig, speciellt viktigt att känna det nu när jag har varit i Singapore.
Jag är så tacksam för alla nya vänner som har erbjudit sin hjälp under den här tiden, det betyder så mycket!

Vår nanny Rose är pricken över i:et som under de här veckorna har tagit hand om våra två äldsta barn som om de vore hennes egna. Samt hela hushållet på det, jag kommer vara henne evigt tacksam!

Fredag kväll så hade after work och middag bokats in på Satu Lagi på Kristal Hotel med ett svenskt par som just nu bor i Bangkok.
Mannen i fråga jobbar för Ericsson i Bangkok men Ericsson i Jakarta rycker i honom och vill ha hit honom. Vi började med drinks hemma hos Lussan och Robin och vi gjorde alla vårt bästa för att sälja in Jakarta till dem, vi får se hur väl det slår ut!

Det var en supertrevlig kväll och så skönt att få komma ut och "lufta" sig lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar