torsdag, oktober 25, 2012

DÅLIG URSÄKT ?

Nu har jag varit hemma i en vecka men ännu inte ens tittat åt träningsrummet.

Jag är väldigt glad över att vi har ett eget litet mini gym här hemma men samtidigt är det lite stressande, jag har liksom ingen ursäkt att komma med, eller ?

Idag hade jag en ursäkt.
Jag hade mentalt förberett mig redan från igår att idag skulle det ske, jag skulle byta om till träningskläder, öppna dörren till gymmet, kliva in och ge mig hän på löpbandet.
Innan det kom jag dock på att jag var tvungen att leta upp mina löparskor. Jag letade överallt utan att finna dem, gav upp, lät det hela bero och insåg nöjt att det inte skulle bli något träningspass idag.

Jag funderade på var i hela friden de kunde vara och jag tror att jag tog med dem hem i packningen till Sverige i somras och lämnade dem där hemma hos mamma och pappa, på säkert avstånd.
En ursäkt nog så god, för idag.

Nu har jag ännu en sak på to-do-listan, att införskaffa löparskor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar