torsdag, juli 07, 2011

GAMLA KOLLEGOR

Jag är barnsligt förtjust i Stockholm på sommaren, speciellt tillsammans med ett strålande väder så klart.
Det är verkligen inte mycket som slår den combon!

Idag fick jag nöjet att uppleva ännu en underbar Stockholms kväll, nu med kära gamla kollegor från tiden då vi jobbade tillsammans på Icon Medialab. Vi ses regelbundet så under mitt Sverigebesök var en gemensam middag högsta prioritet.

Trots att det är mitt i sommaren och allt semesterpussel så har jag verkligen haft turen att fått tillfälle att träffa alla de vänner som jag önskat. 
Om det har varit över fest, middag, lunch eller fika har egentligen inte spelat någon roll, huvudsaken att man har hunnit umgåtts en stund och uppdaterat varandra om det senaste.




Bettan och Sonja, vid en av alla våra härliga middagar tillsammans!
Här Pontus-by-the-sea


För att riktigt få en liten deja vu om mitt forna arbetsliv så besökte jag även min senaste arbetsgivare, TradeDoubler. Det var ett kärt återseende bland gamla goa arbetskamrater som satt mitt i halvårsbokslutet och svettades. Jag mindes det precis som om det vore igår... alla dessa kontoavstämningar, intäktsanalyser, upplupna kostnader och rapporter...
En välförtjänt fikapaus med mig var nog uppskattat, tror jag!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar