måndag, juli 25, 2011

ANKOMST

På utsatt tid landande vi åter i San Francisco strax efter klockan fyra på eftermiddagen.
Varken jag eller barnen hade knappt sovit någonting under hela flygresan. Fabian slocknade först under inflygningen till San Francisco och jag förberedde mig på att få bära ut ett sovande barn men rent instinktivt vaknade han upp efter några minuter och frågade efter pappa.

Pappa stod mycket riktigt och väntade på oss!
Barnen hade väntat och längtat så mycket så trots välbehövlig tupplur i bilen höll de åter igen sig vakna. Av ren utmattning, sömnbrist och kanske även åksjuka tömde Filippa hela sitt maginnehåll direkt på uppfarten när bilen väl hade stannat.
Efter "magtömningen" var hon glad och pigg som en lärka!

Champagne och grillad oxfilé smakade ljuvligt gott. Nu var vi hemma!

Barnen somnade av ren utmattning i soffan runt åtta tiden. Jag lyckades hålla mig vaken till halv tio innan en dusch och min egen säng fullkomligt skrek efter mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar