söndag, oktober 24, 2010

PUMA OCH KÄRLEK

Igår var det dags för en av årets höjdpunkter, pumaträff!
Vi är 15 stycken tjejer som har hängt ihop sedan gymnasietiden i Katrineholm. Idag är vi lite utspridda men de allra flesta bor i Stockholms området, två gånger per år ses vi för en heldag, lite aktiviteter under dagen och middag på kvällen.

I går började vi med brunch på Mornington Hotel och sedan Ball Breaker i Frihamnen, bowling, golf och dart stod på programmet. Väldigt kul men inser att min ambition att börja spela golf kanske är lite för överilad eller helt enkelt ogenomtänkt.

Efter ett snabbt ombyte hos en av tjejerna hann vi med en drink på Clarion Sign innan det var dags för taxi ut till Gröndal och kvällens middag. Härligt umgänge, gott vin, fantastisk sushi och bra musik resulterade i att det senare på kvällen/natten blev taxi in till Stureplan. Efter ett par barbesök var det Spy Bar som gällde, dock var jag och en annan puma kloka nog att inse att där gick gränsen och tog istället taxi hem.

Då jag tydligen hade ringt och väckt min man stod han i köket och välkomnade mig hem halv fyra på morgonen med en smörgås och mjölk, det är kärlek!