lördag, mars 15, 2014

Basket, simmning och party, en vanlig lördag!

Som vanligt på lördagar så började det med sportaktiviteter, basket för Fabian och simning för Filippa. Jag och Felix följde med Fabian till baskethallen medan Frasse coachade Filippa i den interna simtävlingen som Aqua Dragons höll idag, Dragon Dash!
Även om Filippa är lite trulig med simningen ibland så visade hon sin allra bästa sida idag och var bäst i 3 av de 4 grenar i sin åldersklass som hon ställde upp i! Så roligt!

På kvällen var Frasse och jag ute på middag med ett gäng. Vi var på Skye Bar, 56 våningar upp och hade först drinkbord utomhus innan vi intog middag i ett privat rum för att sedan fortsätta utomhus igen med drinkbord... Väldigt rolig kväll och jag tror jag somnade innan jag hann landa på kudden...


Sayeh, Grace, Simona och jag!



Kameran, Keith, Frasse, Micke, Hans och Fredric!



Hela gänget!



Min darling och jag!



Ett par trubadurer underhöll vid fontänkanten i en 
stor rondell på väg hem i Jakarta natten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar