fredag, april 13, 2012

HUS OCH HUNDAR

Idag blev vi visade ännu några hus. Ännu några hus som inte riktigt höll måttet, ett kan eventuellt duga om det sker en uppgradering av badrummen.
Nu har jag tittat på över 25 hus tror jag och ännu inget som är wow. Det är inte för att jag är så väldigt kräsen (kräsen är jag i och för sig i vanliga fall, väldigt kräsen dessutom, men till och med jag förstår att det måste man stoppa lite åt sidan för här kan du inte vara kräsen på den nivån) utan mer för att ungefär ca 40 hus är normalt att titta på innan du hittar något som du kan tänka dig.
Allt enligt information från de svenska fruarna som har bott här ett tag.
Så med det i åtanke så har jag alltså fortfarande några visningar kvar.

Efter husvisningarna var vi bjudna på lunch hos Simona. Väldigt gott och trevligt, barnen lekte med de två små hundarna som hon och Fredric har.
Filippa har tjatat om hund ett bra tag men där går gränsen har jag sagt, jag vet precis hos vem huvudansvaret kommer att hamna och jag är inte intresserad av den uppgiften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar