tisdag, mars 29, 2011

FÖDELSEDAG

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det min födelsedag!

Jag gillar födelsedagar, en gång om året får jag frukost på sängen och det är på min födelsedag.
På sin födelsedag är det helt ok att inte behöva göra så mycket utan bara njuta och bli lite extra bortskämd.


Underbart att få frukost och paket på sängen!


Eftersom min mamma och pappa är här kan jag verkligen koppla av och inte behöva tänka på att få upp barnen ur sängen, få i dem frukost, klä på dem, bädda sängarna och fundera ut vad som ska serveras till middag. Det är så skönt när de är här och hjälper till.

Dagen till ära bjöd på strålande sol och 20 grader varmt, underbart.
När man fyller år får man betämma det mesta (det kanske jag i och för sig gör annars också men det hör inte riktigt hit) så därför bakades det morotstårta som bjöds på till fikat på eftermiddagen.


Fika med morotstårta.


Barnen hade komponerat ihop en egen show till min ära som de framförde med största omsorg.
De gav ut biljetter och vi hade namnmärkta stolar i salongen att sitta på. Fantastiskt!


Underhållning av barnen till fördrinken, kan det bli bättre?


Kvällen fortsatte med champagne, grillning och gott vin. Helt enkelt en fantastisk födelsedag!

Champagne ute på terassen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar