lördag, april 13, 2013

PGA SJUKDOM

På grund av sjukdom vill jag bara dra ett stort streck över föregående vecka.
Usch så sjuk jag var!

Med amöbaparasiter i magen, urinvägsinfektion samt paratyfoidfeber på det har jag mått allt annat än bra den senaste veckan. Den höga febern slog ut mig totalt och var till och med inlagd ett par timmar på SOS för att få dropp och febernedsättande intravenöst då inte tabletter hjälpte.

Tack och lov för att vi har haft Rose här hemma som har sett till att allting har fungerat ändå trots att jag har legat däckad. Hon har hämtat barnen från skolan, tagit dem till och från aktiviteter och playdates, städat, tvättat, handlat, lagat mat samt tagit hand om lilla Felix... hon har verkligen haft fullt upp och lite till!

Nu börjar jag tack och lov se ljuset i tunneln igen!




Ett par timmars dropp och febernedsättande intravenöst 
stabiliserade mitt tillstånd avsevärt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar