lördag, april 20, 2013

BACK ON TRACK

Då jag äntligen är på benen igen efter förra veckans sjukdom har denna vecka återfått sin normala gilla gång. Med risk för att låta tråkig, men jag gillar rutiner!

Veckan har varit fylld med vardagssysslor, inhandling, hämtning på skolan, skjutsning till aktiviteter och playdates hit och dit.
Filippa har tyvärr klagat över ont i magen så jag har även varit två vändor till SOS med henne för diverse provtagningar.

I fredags morse var jag med Fabian i klassrummet en stund då det var hans tur att ha "Spotlight-day". Spotlight-day innebär att eleven gör en stor poster om dig själv med bilder och text som eleven sedan presenterar för klassen. Fabian var lite nervös inför själva presentationen så jag satt därför med i bakgrunden som lite stöd, vilket visade sig att han inte behövde då han presenterade sin poster galant inför hela klassen. Men han kanske ändå tyckte det var skönt att mamma var där?

För egen del har jag kommit i gång med träningen igen efter flera veckors uppehåll så det var skönt!
Jag har även hunnit med mysig coffeemorning hemma hos Simona.

Där emellan 100 % fokus på Felix!

Till helgen har Fabian ett kalas att gå på och Filippa två. Filippa har även haft sleepover hos Grace mellan lördag och söndag.

Själva var vi bjudna till våra nya svenska grannar på lördagskvällen. Väldigt trevligt och så väldigt praktiskt att bo bredvid varandra, speciellt när man ska hem lite senare på kvällen...



Två av mina tre fina killar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar