tisdag, januari 29, 2013

KICKBOXNING

Den här veckan har alla after school activities startat.

Fabian ska spela golf på måndagar och fotboll på fredagar, däremellan, på onsdagar går han och kompisen Eddie och tar privata tennislektioner.

Filippa har gymnastik på måndagar och skolkören på torsdagar.
Idag ringde hon dessutom från skolan och berättade att hon har skrivit upp sig för skolans "Talang Show" med träning på tisdagar så nu har vi lyckats boka in aktiviteter varje vardag i veckan.

Jag själv började med kickboxning idag vilket visade sig vara en kul och väldigt intensivt träning! Bra! Funderar om jag även ska börja med en PT igen. Då jag har ruskigt dålig disciplin på att träna själv behöver jag kanske någon som tar tag i mig och talar om för mig vad jag ska göra och när!?

Då Felix har sitt babygym som han tränar dagligen i är det är väl egentligen bara Frasse som skulle behöva byta ut några jobbtimmar mot träningstimmar? Det ska nog bli ordning på den saken med vart efter tiden lider.



Fabian övar golf, innan de får gå ut på gräset och slå börjas det inomhus med lite grundläggande steg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar