torsdag, december 20, 2012

UDDA?

Under veckan som gått, vilken har varit ledigt från skolan, har så klart barnen varit lite småkrassliga, förkylda och hostiga. Men det har inte hindrat oss från allt julstök här hemma, det har varit full fart ändå mest hela tiden.

Det mest udda och som kanske inte riktigt är julstök var när Fabian talade om för mig att han skulle göra fint i sin strump- och kalsonglåda...
Jag var självklart tvungen att dölja min stora förvåning inför detta udda val av aktivitet utan istället uppmuntra och heja på, han är ju bara för rolig, hur många femåriga killar vill göra fint i sin strump- och kalsonglåda?
Hos Fabian är det ordning och reda, jag antar att han har ärvt det efter mig...? Vår 9-åring släpper gärna allt på golvet i en hög... så olika det är!



Fabian har fint vikt i ordning sina kalsonger och strumpor!



Barnens alldeles egna gjorda lussekatter, inte illa!




Monopol är den nya flugan hemma, vi kan hålla på i timmar, så roligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar