fredag, maj 18, 2012

BALI  - EAT, PRAY AND LOVE

Filmen "Eat Pray Love" utspelar sig inte bara på Bali men det är på Bali Elizabeth Gilbert (spelad av Julia Roberts) finner kärleken på nytt.

Jag fann inte kärleken på nytt i from av en ny partner utan kan konstatera att jag är väldigt lyckligt lottad med min fina familj. Däremot fann jag en ny förälskelse i form av ön Bali.
Bali är så vackert och jag hoppas verkligen att vi får tillfälle att komma tillbaka snart och utforska ön mer. Jag skulle gärna vilja besöka de vackra ris-terasserna längre in i landet och staden Ubud som ligger bland bergen och som ska vara magiskt vackert.

Vi hade hur som underbart sköna lata dagar!



AW på stranden med min kära man


Pingis-turnering i härlig miljö


Ännu mer drinkar


Vår finaste lilla kille - Fabian


Gratis massage vid poolkanten


Vår finaste stora-lilla tjej - Filippa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar