fredag, juni 17, 2011

SOMMARLOV

Äntligen sommarlov för båda  barnen och vädret kunde inte vara bättre!
Med över 30 graders värme så har vi varit väldigt tacksamma över områdets egna pool att svalka oss i.





Under de senaste dagarna har som sagt mycket tid tillbringats vid poolen men även kalas för Fabian då en av hans dagiskompisar har fyllt år.




Filippa har haft play-dates med sin kompis Olivia och sov till och med över hos henne en natt i veckan. Kändes väldigt konstigt att hon var borta en natt men hon hade haft hur kul som helst och inte saknat mamma ett enda dugg försäkrade hon mig.
Jag hade mått bra av att höra att hon i alla fall saknade mig lite...

Själv fick jag tid till en tjejkväll under veckan med biobesök, minns inte sist jag var på bio så det var väldigt uppskattat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar