onsdag, juni 04, 2014

Middag ute

Onsdag morgon började med en Hot Stone Foot Reflexology hos Rumha yoga tillsammans med Carmela, Linda, Jenny och Fran.
Efter nästan två timmars njutning intog vi lunch på Koi precis bredvid.

För att verkligen ta vara på det som erbjuds till väldigt billig peng här så gjorde jag även ett besök hos frissan senare på eftermiddagen innan det var dags för middag på Potato Head på Pacific Place med ett gäng.

Det var en härlig kväll med goda vänner så det blev lite sent, var inte hemma förrän kl 2...



Tjejerna - Simona, Grace, Wiwik, jag och Sayeh



Grabbarna - Puput, Hans, Kameran, Fredric och Frasse



Simona, Sayeh och jag


Jag och Wiwik
Jag fick en jättefin gåva i from av ett guldhalsband från Wiwik eftersom jag flyttar,
hon är världens gulligaste!


Simona och jag


Jag, Sayeh och hennes man Kameran


Frasse och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar