söndag, april 06, 2014

FFF

Med måndagen ledig denna vecka pga helgdagen Nyepi gick veckan extra fort. Det är som vanligt alltid mycket som behöver fixas och förberedas och denna vecka var inget undantag.
Jag har bl a fixat lite med kläder inför nästa helgs 40 års fest där man ska klä ut sig till en artist... och dessutom sjunga karaoke... oj oj säger jag bara...
Gulliga Simona har varit snäll och hjälpt mig lite med en klänning som jag har tänkt att ha.

En bokklubbsmiddag har jag också hunnit med, i torsdags kväll var vi hemma hos Linda. Jag hade inte hunnit läst månadens bok den här gången heller... "Mormor hälsar och säger förlåt", men den var tydligen bra så en vacker dag kanske jag hinner...

I går lördag var det dags för FFF, Family Fun Fair, på skolan och det var precis lika varmt och svettigt som förra året, men barnen hade hur kul som helst!
Filippa sprang omkring med sina kompisar och Fabian med sina och hade vattenkrig!

Felix ville var med överallt och somnade inte förrän vi kom hem på eftermiddagen.



Fabian och Jun fyller upp sina vattenpistoler!



Fabian redo för vattenkrig!




Hanna och Filippa inväntar en aktivitet som de ska göra.



Felix var världens nöjdaste när han fick en stor glass att trycka i sig!

Efter den svettiga Family Fun Fair var det skönt att komma hem och ta en dusch innan det var dags för nästa aktivitet, fest hemma hos Jenny och Kent! Vi var ett stort gäng som samlades tillsammans med alla barn och åt och drack gott, lika kul som alltid!
Somnade utan svårigheter när vi väl kom hem... !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar